vineri, 8 aprilie 2011

"Vreau pe cineva care sa ma iubeasca! "

Buna fetelor..

Deci ... tocmai ce am postat zilele trecute despre subiectul 'animalele fara stapan' ..acum cateva minute am ajuns dintr-o greseala pe o pagina de facebook a unei fete  . Am ramas socata cand am vazut ce era acolo , un caine maltratat de oamenii cei rai [nebuni mintal] .. pot folosii cuvintele astea pentru ca o sa-mi da-ti dreptate dupa ce o sa vedeti 'victima' in ce stare este =>


http://www.facebook.com/album.php?aid=68426&id=100000148136278 
Hai sa ii dam o sansa !!!  

Anuntul facut de catre persoana care l-a gasit : Am gasit in seara asta in iarba, o ladita cu un catel bandajat la piciorusele din spate. Acum, cand i-am schimbat bandajele, am vazut ca avea labutele jupuite, mutilate, arse. Dati share va rog, sa-i gasim un stapan (0762 325 916)


last night i found this litte dog (2 months old) in a box, on the street. he has deep wounds, but only at the back legs, because at the rest of the body he has no sign of any accident.he has signs of rope deep inside the flesh at the back legs. i don't know exactly what happened to him. i need help to find a good master for him. 


Cat de nebun poti fii / sau sa fi-ti sa faceti asa ceva ????? JURRRRRR "PROSTIE CURATAAAAAA" :| 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu