luni, 24 ianuarie 2011

ABOUT ME

Buna! :* Ma numesc Cristina si am 16 ani ,zodia rac . Sunt din Bucuresti.
"Nu sunt perfecta si nici nu pretind a fi.Nu cersesc complimente si nici lacrimi varsate in urma mea!Nu vreau sa ranesc pe nimeni si nici sa jignesc!Nu fac promisiuni de care nu ma tin si niic nu cer sa mi se promita adevaruri eterne!Nu cer prieteni care n`au incredere in mine si ma resping!Nu le cer ajutorul asa zisilor prieteni si nici macar nu cer atentie ! Nu caut idealul unei iubiri inexistente si nici dragostea celor care atunci cand ma privesc vad prin mine ! Nu cer suspine si zambete false !Nici sentimente inexistente pentru cei in al caror suflet nu contez!Nu vreau nimic din ceea ce se ofera cu efort!Vreau doar sa nu ma faca nimeni sa plang ! Vreau un zambet sincer sa imi lumineze viata de nori !E frumos cand gandurile mele se lipezesc si razele imi incalzesc din nou inima !Lumea din jurul meu se schimba ,eu ma schimb pentru ac timpul trece peste mine !Zilnic ne lovim de stanci colturoase care dor.Oamenii sunt de multe ori reci si seci pentru ca asa e viata,dura,luptam pentru a supravietuii intr`o societate meschina si toti suferim de personalizare! Adevarul general de multe ori e trist dar am reusit sa ma adun ,sa imi gasesc calea si probabil ceea ce ma tine pe linia de plutire este micul meu colt de paradis..unde e liniste ,unde nu exista decat lacrimi de fericire ,unde satisfactia vine din lucruri marunte pe care multi le`au uitat ! Nu vreau sa ma incadrez in tipare;nu vreau ca altii sa ma judece pentru ca ei nu stiu care e viata mea dupa ce se incheie usa,ei nu pot intelege ca nu toate sufletele sunt murdare!! ">;d<







 p.s :Multumesc Antonia pentru ajutor ;* 
http://antonia-makeup.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu