duminică, 30 ianuarie 2011

Nu va inteleg.. 


Mi se intampla de multe ori sa ma interebe fetele de ce le las pe 'niste anonime ' sa se ia de persoana mea . In primul rand , daca le dau importanta fac mai rau , in al doilea rand eu cred ca cele care  vorbesc despre mine fara a ma cunoaste sunt lipsite de bun si simt si de minte si nu are rost sa ma complic aiurea. Eu cred ca nu sunt singura ca i se intampla acest lucru , deoarece postez aici .
In plus mai  sunt atatea fake`uri... , care de plictiseala sau din prostie ori ne fac publicitate ori isi bat joc. > de ele mai degraba < 
Cel mai bine este sa le lasa`ti sa vorbeasca singure , pana la urma o sa se plictiseasca si ele de prostia lor . 
Am avut sansa sa vorbesc chiar ' cu mine ' pe messenger :O !:)) .. Culmeaa . aici este una dintre convorbiri : 
 http://ladychrissssssss.hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?albumId=425751569&photoId=5327941770&ownerId=543558860
 .. avem o dispozitie placuta incat am putut vorbii cu 'ea ' .. altfel de obicei chiar nu`mi pasa ce spun despre mine . Eu cred ca daca m`ar cunoaste nu ar mai scrie ceva urat la adresa mea , cel putin cu fetele nu am nici o tangenta de a ma certa . Nu`s genul fetei invidioase  sau eu stiu .. Fiecare are un aspect diferit , daca Dumnezeu nu te`a inzestrat indeajuns nu trebuie sa te dai drept altcineva . Ar trebuii fiecare sa fim mandre pentru ca suntem . Fiecare fata este frumoasa in felul sau . La o fata urata nu se stie ce exista in interiorul ei , poate o fii o persoana mult mai speciala decat MISS Romania. 
Ma gandesc uneori .. oare pe ele nu le frustreaza constiinta ... cand se uita in oglinda se mai recunosc ?! 

Si in urmare .. 'Frumusetea trece , sufletul ramane . ' 

In fine .. daca vreti apelati la :  http://stop-fakes09.hi5.com sau sunt atatea hi5`uri pentru aceasta problemaa  "fake`uri" . ar fii cel mai bine sa postati acolo o poza cu voi si cu adresele corecte apoi orice id , hi5 , facebook s.a false nu mai are nici o importanta ! 
PUP :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu