joi, 3 februarie 2011

Cum facem sa ne creasca genele ?


De la un timp ma ingrijoreaza dimensiunea genelor mele, defapt eu le am de tip mediu de cand ma stiu , dar la varsta adolescentei le dam importanta fiecarui amanunt . Am intrebat in stanga si-n dreapta ce pot face ca sa imi creasca genele,dar tot nu m-am lamurit . 
Astazi am pus mana pe mouse si am caut pe toate site-urile despre make up  informatii. Cu toate astea am gasit ceea ce eu stiam deja : 
ULEIUL DE RICIN

 Pentru gene dese si lungi, aplica zilnic un tratament cu ulei de ricin. Stimuleaza procesul de regenerare a genelor si le intareste pe cele existente. Aplica un strat subtire de ulei de ricin pe gene si sprancene seara, inainte de culcare. Poti folosi un betisor cu vata inmuiat in ulei de ricin sau o periuta curata, de la o mascara mai veche. Dimineata, foloseste un demachiant neuleios ca sa indepartezi produsul. Daca simti usturime sau mancarime in jurul ochilor, dupa ce ai indepartat tratamentul, nu-l mai folosi. Unele persoane sunt alergice la ulei de ricin.

MACHIAZA-TE CU GRIJA! Atunci cand aplici mascara, incearca sa nu atingi radacinile genelor si nu forta miscarea de curbare. Foloseste o mascara de calitate si modeleaza usor genele in forma dorita. Altfel, presiunea se rasfrange asupra conturului delicat al pleoapei si, in timp, ii distruge vitalitatea.





Apropo uleiul de ricin poate fii amestec cu cel de masline , aduce rezultate mai eficiente. 

Si am aflat inca ceva de ceea ce eu nu eram sigura :

AJUSTEAZA USOR VARFURILE GENELOR. Genele au tendinta de a se regenera in timp, daca o data pe an le scurtezi cu 1-2 milimetri. Incearca sa tai perpendicular pe firul de par. Atentie insa, genele cresc destul de greu! Daca, din greseala, vei taia mai mult decat ai intentia, risti sa fii foarte nefericita in urmatoarele luni! 


Eu deja am inceput acest 'tratament' si tin sa va anunt ca mi-am taiat si varfurile geleor , imi asum riscul daca vreau sa am un final frumos. Sper ca v-a fost de folos ecest articol . Va pup .



Un comentariu:

  1. buna, multumim pt articolul foarte interesant.
    Vad ca din februarie si pana acum nici o veste. S-au regenerat genele tale conform asteptarilor?

    Multumesc de raspuns

    RăspundețiȘtergere